sten widenström.
Hej på er finns det några som var med på C 26 , 30 ,34 , 36.
HÖR AV ER
sten widenström skrev:sten widenström.
Hej på er finns det några som var med på C 26 , 30 ,34 , 36.
HÖR AV ER
toytom skrev:Hej Sten! Jag heter Tomas Lundqvist
Jag var med C 30, 34 och 36 som plutch.
30:2.komp, 34 o 36:1.komp
m v h TL
toytom skrev:Hej Sten! Jag heter Tomas Lundqvist
m v h TL
Gäst skrev:toytom skrev:Hej Sten! Jag heter Tomas Lundqvist
m v h TL
Hej Tomas.Jag kommerihåg dig blond på den tiden,vi gick väl högvakt på FN dagen tillsammans.Jag var grupp C för första avlösningen.Jag brukade även spela gitarr samt sjunga.Jag hade en hård natt i Sakariavägskälet när vaktposten blev kapad av Turkarna,jag tjänstgjorde som pluton C
Mvh
Sten
01278103 skrev:Gäst skrev:toytom skrev:Hej Sten! Jag heter Tomas Lundqvist
m v h TL
Hej Tomas.Jag kommerihåg dig blond på den tiden,vi gick väl högvakt på FN dagen tillsammans.Jag var grupp C för första avlösningen.Jag brukade även spela gitarr samt sjunga.Jag hade en hård natt i Sakariavägskälet när vaktposten blev kapad av Turkarna,jag tjänstgjorde som pluton C
Mvh
Sten
Hej igen Sten. Det blir långt mellan varven. Mitt minne har bleknat med tiden men minns högvakten och Sakariastressen.
Sedan 2005 har jag hängt med på AA-travels race varje år till norra Cypern. I år blir det den 26 september. Förutom allt kul vi har återuppstår en och annan historia som man upplevt. Yxor på min pluton har varit med men ingen från 30 C ännu.
Jag har skrivit brev till alla nästan 100 st (glömde att jag gjorde 43 C också) att åtminstone höra av sig med e-adress.
Men det är trögt. De flesta verkar ha gubbat till sig. Min e-postadress är toytom@telia.com.
Om du hänger med så ta med gitarren. Din sång och spel lättar upp samkvämen jättemycket, precis som på Cypern.
Ha det bra
Tomas
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster