Betalat medlemsavgiften?

Har du frågor om ditt medlemskap, fördelar med att betala med kort eller mot faktura, irriterad över nå´t? Du kan ju också höra av dig till kansliet@fredsbaskrarna.se men här har du ytterligare en möjlighet.

Betalat medlemsavgiften?

Inläggav golffoxtrotfive » 04 maj 2008, 15:55

halloj kamrater, måste nu erkänna att jag inte har en susning om jag har betalt medlemsavgiften eller om den ff är obetald, förr va det ju enkelt då låg ju inbetalningskortet kvar tills det va betalt men nu finns det ju här och jag kan ha glömt att skriva dit att det är ok bet ,himla svårt i dessa datatider om man ev har missat en betalning och ändå tror att den är betald, hur e de, går det ut några påminnelser om man har missat inbetalningen? eller finns det nån vänlig själ som kak kolla i nån form av register om jag ändå inte lyckats betala?? :oops: skämms ju faxis lite
Användarvisningsbild
golffoxtrotfive
Pinky

Bataljoner: 66M,70M,L01,Ba02

Re: Betalat medlemsavgiften?

Inläggav Dehlin » 05 maj 2008, 11:13

golffoxtrotfive skrev:halloj kamrater, måste nu erkänna att jag inte har en susning om jag har betalt medlemsavgiften eller om den ff är obetald, förr va det ju enkelt då låg ju inbetalningskortet kvar tills det va betalt men nu finns det ju här och jag kan ha glömt att skriva dit att det är ok bet ,himla svårt i dessa datatider om man ev har missat en betalning och ändå tror att den är betald, hur e de, går det ut några påminnelser om man har missat inbetalningen? eller finns det nån vänlig själ som kak kolla i nån form av register om jag ändå inte lyckats betala?? :oops: skämms ju faxis lite

Inget att skämmas för! Ett tips till dig och andra som undrar över medlemskapet, avgifter etc. Kontakta alltid kassören eller någon av oss i styrelsen direkt så löser vi problemet. När det gäller frågor om medlemskapet har vi dessutom skapat en särskild e-postadress: register@fredsbaskrarna.se

Du borde ha fått en pappersfaktura i december/januari om att betala in medlemsavgiften. I varje fall borde du ha fått det nu. Jag har fått reda på att det strulat med utskicken av ett större antal och där kan ju ditt ingå i så fall.

Mitt tips är att du kontaktar vårt medlemsregister på register@fredsbaskrarna.se och kollar upp detta.

8-)
Bild
Användarvisningsbild
Dehlin
Moderator

Bataljoner: L96, L104, KW01, JK02, JK03, UNMIS, SHIRBRIG

Inläggav golffoxtrotfive » 29 maj 2008, 18:20

sådärja, fick ju en påminnelse om missat inbetalt belopp vilket nu förhopningsvis e reglerat, men hur tusingen vet jag att det funkat nu??penningarna har ju försvunnit men har dessa hamnat där dom hör hemma??
Användarvisningsbild
golffoxtrotfive
Pinky

Bataljoner: 66M,70M,L01,Ba02

Inläggav Dehlin » 30 maj 2008, 15:11

golffoxtrotfive skrev:sådärja, fick ju en påminnelse om missat inbetalt belopp vilket nu förhopningsvis e reglerat, men hur tusingen vet jag att det funkat nu??penningarna har ju försvunnit men har dessa hamnat där dom hör hemma??

Du skall ta en direktkontakt med vår kassör, Bosse Karlsson. Han sitter tillsammans med sin hustru och hanterar medlemsfrågorna. Var beredd på att det kan ta ett tag att få fatt på honom; det är ju sommarvärme i hela landet.

Dehlin
Bild
Användarvisningsbild
Dehlin
Moderator

Bataljoner: L96, L104, KW01, JK02, JK03, UNMIS, SHIRBRIG

Återgå till Medlemskapet i Fredsbaskrarna Sverige.